Tuesday, October 16, 2018

Geshtenja e Tropojes ne rrezik

Shpend Nikoci , shperthen ; Geshtenja e Tropojes duhet mbrojtur,permiresuar dhe shtuar.
Ja cfare shkruan ai ne profilin e tij te facebook-ut ;
 🌰 Unë nuk jam i vetmi individ që e shoh , që e njoh dhe e përjetoj me dhimbje gjëndjen kritike të degradimit progresiv të gështenjës : Me këtë degradim të kashnjetit te tyre , janë përballur dhe e përjetojnë të gjithë fermerët e gështenjës . Pse unë të jam i vetmi që ngrej zërin për mbrojtjen e trashgimisë natyrore të gështenjës ? Për mbrojtjen e gështenjës duhet të impenjohen të gjithë fermerët që e kan pronë të tyre , të gjithë puninjësit e strukturave të pushtetit vendor , ata të pushtetit qëndror . Unë i falenderoj të gjithe Ata që më kuptojnë dhe përpiqen që t'më mbështesin në misionin tonë historik të trashgimise natyrore të kultivarit tradicional të gështenjes së Tropojës .

🌰🇦🇱️ Kurr ndonjë herë që nga antikiteti gështenja nuk ka përjetuar një gjëndje silvo-biologjike dhe fito-patologjike kaq të mjerueshme dhe në degradim të pa rikthyeshëm . Ishte "Pema e Nderit" e parardhësve tanë - "Pema e djepit dhe e varrit " "Pema e Bukës dhe e Bulmetit " , kishte një rendiment të lartë të proidhimit të frutave , por sot Ajo po lufton të mbijetojë me të gjitha mënyrat , qoftë edhe si cungishte 🌰🇦🇱️.


 



Shpend Nikoci